مشاوره ازدواج کرج

مشاوره پیش از ازدواج نوعی روش درمانی است که به زوجین کمک می کند تا خود را برای ازدواج آماده کنند. با مشاوره قبل از ازدواج می توانید اطمینان حاصل کنید که شما و همسرتان یک رابطه قوی و سالم دارید – فرصتی است برای یک ازدواج پایدار و راضی کننده. این نوع مشاوره همچنین می تواند به شما کمک کند نقاط ضعفی را که می تواند در طول ازدواج به مشکل تبدیل شود ، شناسایی کنید. مشاوره قبل از ازدواج غالباً توسط مشاور خانواده و ازدواج ارائه می شود.مشاوره قبل از ازدواج بر قلب و روح ارتباط عاطفی متمرکز است. در طی فرایند مشاوره ، زوجین از طریق تمرینات و فعالیتهای تعاملی راهنمایی می شوند تا به آنها کمک کند یاد بگیرند چگونه ایمنی عاطفی و وضوح را در روند ارتباط پیدا کنند و یاد بگیرند که چگونه از طریق تعارض به صورت مشارکتی حرکت کنند. زوجین یاد می گیرند که چگونه یک دیدگاه سالم از صمیمیت جسمی و روابط جنسی را در خود داشته و موانع زیادی را که می تواند در یک رابطه جنسی سالم در روابط زناشویی تداخل ایجاد کند ، کشف کنند.

بهترین مشاوره ازدواج کرج

افرادی که قصد ازدواج مشترک دارند ، بنا به دلایل مختلف ، گاهاً به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه می کنند. گاهی اوقات ، زوجین مایلند مسائل سازگاری خود را بهتر درک کنند. در مواقعی دیگر ، آنها می خواهند نقاط ضعف و قوت فردی را که هر یک از طرفین در رابطه ایجاد می کند کشف کنند. زوج های دیگر فقط نگرانی های خاصی نسبت به آینده خود دارند که می خواهند قبل از ازدواج آنها را برطرف کنند.

مشاوره ازدواج کرج

برای تعیین زمان مشاوره ازدواج میتوانید با ارسال پیام از طریق  واتساپ که در پایین همین صفحه موجود می باشد همین الان اقدام کنید

 

وقت مشاوره بگیرید